6. PRAKTIKA



SAMR eta Bloomen taxonomiaz aritu gara IKT-ak eta eskolari dagokionez.

Zer da SAMR?
  • Modelo de sustitución (ordezkapena)
  • aumento(handipena)
  • modificacion (modifikazioa, aldaketa)
  • redefinición (berdefinizioa).

Heblurua: ikteak modu eraginkor batetan uztartuz ikasleen ikaskuntza prozesuan, horretarako lau maila ezberdin aurkezten dira: SAMR

Lau maila horiek bi ataletan klasifikatu daitezke


Hobekuntza


Ordezkapena (adb papera eta bolia ordenagailu eta teklatua)


Handipena (korrektore ortografiko batekin)


Transformazioa


Modifikazioa (blog bat eratuz edo gmail…) ya komunikazioa sartzen delako, feedback batekin


Berdefinizioa (aktibitate berriak eratu) adb


SAMR eta Bloom-en taxonomia:


Ikasle batek ezagutza modu kritiko batean eta bere osotasunean erabiltzeko kapaz izateko, eskailera bat eratu zun. Maila horiek SAMRrekin lotu daitezke.

Ezagutza lehendabizi memorizatu, ulertu, aplikatu, analizatu, ebaluatu, eratu. 



Gure helburua irakasle bezala ez da ikasleek kontzeptuak memoriaz ikastea, baizik eta maila gorenera iristea.


Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

4. PRAKTIKA

NIRE PLE-a (1. emangarria)

II. ERANSKINA